РІВНЕНСЬКІ ОСББ СТВОРИЛИ СВОЮ РАДУ

01.10.2013 14:34
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Вчора на засіданні голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків було ухвалено рішення створити єдину Раду. 

За словами ініціаторів Ради, це буде об’єднання людей спільних інтересів, без внесків та доплат.

- Це буде виключно громадська організація. Об’єднавшись ми зможемо ефективніше впливати на ту чи іншу ситуацію., - говорить голова ОСББ Ольга Кузіна.

Ініціатива створення Ради належить голові правління громадської організації «Асоціація працівників будівельної галузі в Рівному та Рівненській області» Ігор Мічуда. Сама ідея запозичена в луцьких колег:

- На Волині Рада голів ОСББ  успішно діє. Туди залучили 6 мільйонів гривень. Окрім цього нещодавно там була створена Загально волинська Рада. В роботі Ради беруть участь громадські активісти, депутати. Так, кожен зможе вносити свої пропозиції як по своєму будинку, так і по системі загалом, - каже Ігор Мічуда

Відтак, метою створення Ради голів ОСББ є консолідація зусиль голів ОСББ для вирішення наболілих питань та раціонального використання коштів бюджетів.

- На мою думку, така Рада мала б діяти вже давно створена. Я дивлюсь на усе це в іншому форматі – має бути кошторис та внески, тому що голова цієї Ради повинен отримувати зарплату, - наголошує голова ОСББ Оксана Нінакова.   

Втім, знайшлися і противники такої ідеї.

- Як це на трьох трубах водопостачання побудували приватний будинок. Куди я тільки і не зверталася. І за будівними нормами це неможливо. Але злоби я не маю – все в нашій країні так робиться. В мене люди залишились без тепла…В нас вже була асоціація – вона нікому не допомогла. Тому я не надіюсь, що ця Рада щось покращить. Я проти, - ділиться голова ОСББ «Ніга» Галина Петрук.

Та попри все, Рада все-таки діятиме, нехай поки що в тестовому режимі – за це проголосували майже усі присутні голови ОСББ.

 

Денис ГРИЩУК

Фото автора