Зломлена ніч

21.02.2014 17:05

Те що сталось 20 лютого 2014 року – це жах .

Жах по відношенню свідомості до людських цінностей деяких «людозвірів». Поясніть мені, колишньому бійцю внутрішніх військ, людині якій в свій час пропонували стати міліціонером і обіцяли великий кар’єрний ріст. Людині яка відмовилась через внутрішні переконання стати людиною , яка немає нічого спільного з словом охоронець , охоронець який оберігає мир і спокій мирних громадян. Це ж на скільки потрібно було бути «обдовбаним», «обколотим», «зазомбованим», щоб холоднокровно і планомірно розстрілювати людей від 1994 року народження і вище. Я абсолютно згідний з прізвиськом яке їм придумали «мусор», бо це навіть не сміття. Бо коли люди, питають куди викинути мусор, то дуже багато кажуть, що мусор в нас на вулиці Пушкіна, 4, а це смітник.Як люди які відповідають за безпеку і порядок звели нанівець свою професію.

Влада перейшла усі межі, моральні рамки. Невже гроші настільки позбавляють розуму?Адже Бог дав нам наказ жити в мирі, любові, та злагоді, в ми слово наказ перекрутили, що Бог нас наказує. Це не він нас наказує, це ми себе наказуємо, нас наказує жага до влади. Адже всі ми однакові із плоті і крові.

Я маю велику надію, що вчора відбувся переломний момент протистояння, армія, міліція, всі силові структури мабуть самі прийшли в дикий жах від вчинків та наказів влади. Адже застосування зброї проти людей, які хочуть жити в вільній країні, це найбільша міра слабкості,це агонія тієї влади , тієї партії , яку потрібно забути раз і назавжди. Адже це партія диявола , партія – вбивства, мародерства, беззаконання, безчестя.

Розмовляючи на нічному чергуванні , перекриваючи трасу Київ – Чоп, біля АЗС «Сокар», що на Рівненщині я бачив поруч простих, хороших людей, які хочуть працювати і жити не боячись. Чомусь хтось подумав, що ми – натовп, бидло. Ні, ми – не натовп і не бидло. Стоячи біля колес, які перекривали трасу, я чув іноземну мову. Запитуючи якою мовою можуть спілкуватися, ми нарахували 6: англійську, німецьку, польську, італійську, іспанську, російську. Ви розумієте, що це не люди з двома класами освіти, а високоморальні, мирні люди. Але якщо потрібно відстояти свою мораль і свою свободу – це незламні люди. Адже не тільки на Майдані в Києві але і в нас були постріли, і, слава Богу, обійшлося без жертв. Я переконаний, що люди в разі потреби можуть діяти організовано задля захисту своєї ідеї, своїх переконань.

Сьогодні в обід мають привезти тіла рівненських героїв, які віддали свої життя за нашу волю і нашу незалежність. Я б дуже хотів, щоб на цьому кількість жертв українських синів і дочок закінчилася. Я більш, ніж впевнений, що ці люди заслуговують на звання героїв. Я підтримую повністю, що їх прізвищами потрібно назвати вулиці нашого міста. Я щиро надіюсь, що ті люди, за яких проголосували тисячі рівнян виправдають довіру, приймуть та ухвалять закони, щоб переобрати президента, президента вбивцю і зека, і всіх міністрів посадити в тюрми. І всі вони повинні відповісти за свої злочини перед українським народом. Навіть погода показує нам, що переломний момент настав – прийшла весна, а отже зміни на краще для нас всіх, зміни і досягнення тих цілей, до яких ми йдемо 3 місяці і дай нам Боже дійти до кінця. Слава Україні!